כותרת

וְכָךְ לָקַח לִי שִׁשִּׁים שָׁנָה תְּמִימוֹת עַד שֶׁהֵבַנְתִּי, כִּי הַמַּיִם הֵם הַטּוֹב שֶׁבַּמַּשְׁקָאוֹת, וְכִי הַלֶּחֶם הוּא הַטָּעִים בַּמַאֲכָלִים, וְכִי אֵין עֵרֶך אֲמִתִּי לְאָמָּנוּת כָּלְשֶׁהִי אֶלָּא אִם תַּחְדִּיר מְעַט אשֶׁר לְלֵב הָאָדָם. / טאהא מוחמד עלי מערבית: סלמאן מצאלחה יולי 2011


יום שישי, פברואר 13, 2015

חלום שמתממש לפעום כל אחד את פעימתו ליצור יחד

השבוע העברתי ביחד עם תחיה רעייתי הרצאה משותפת בעמותת אומני הצילום בראשון לציון.
 ריקוד הרמוני בשני קולות, הדהודים של הצילומים שלי לציורים מתולדות האמנות והצילום.
 פתיחה לקונטקסט רחב של תולדות האמנות.
סיפרתי על מקורת ההשראה בעולמי.
 העלנו למודעות את האמונה העמוקה שאנו חולקים שהאדם מגיע עם העולם הפנימי שלו על כל מה שהוא צובר ועם זה הוא הולך לצלם בין אם מודע לכך ובין אם לא, עבודתו מן הסתם משקפת את עולמו.
הנחנו הזמנה והזדמנות לקבוצה ,לקרוא את עצמם דרך עבודותיהם ולקרוא את עבודותיהם דרך עצמם.
סיפרתי על האומנות שספגתי בבית הורי , אמי ציירת ואבי איש אשכולות ובעל ידע רחב בתרבות העולם.
ותחיה שותפתי למסע המופלא כבוגרת החוג לאמנות באוניברסיטה העברית , הכינה מצגת המניחה זה לצד זה צילום, ציור צילום, הקשרים בין עבודותיי ליצירות של גדולי הציור והאמנות מהעבר.
עבורי זה חלום שמתממש לפעום כל אחד את פעימתו ליצור יחד שיש בו יופי שמחה ואהבה.
 שבת שלום


Rachel Sharoni  :"   רעיון מדהים - דרך הסיפור האישי של נינו, והחיבור שעורכת תחיה עם יצירות מתולדות האומנות, מתקיימת חשיפה למקורות השראה של אדם, צלם מוכשר וסקרן, שעבודותיו מדברות תפיסת עולם של כבוד ואהבה.
 הרצאה המזמינה למודעות עצמית על מקורות השראה קיימים ועל אלה שרוצים לפתח" 

2 תגובות:

  1. רעיון מדהים - דרך הסיפור האישי של נינו, והחיבור שעורכת תחיה עם יצירות מתולדות האומנות, מתקיימת חשיפה למקורות השראה של אדם, צלם מוכשר וסקרן, שעבודותיו מדברות תפיסת עולם של כבוד ואהבה.
    הרצאה המזמינה למודעות עצמית על מקורות השראה קיימים ועל אלה שרוצים לפתח

    השבמחק
  2. רעיון מדהים - דרך הסיפור האישי של נינו, והחיבור שעורכת תחיה עם יצירות מתולדות האומנות, מתקיימת חשיפה למקורות השראה של אדם, צלם מוכשר וסקרן, שעבודותיו מדברות תפיסת עולם של כבוד ואהבה.
    הרצאה המזמינה למודעות עצמית על מקורות השראה קיימים ועל אלה שרוצים לפתח

    השבמחק

אשמח לתגובתכם!
בתיבה "הגב כ:" ביחרו באפשרות ,שם/כתובת אתר
והכניסו את שימכם.

©Copyright 2009 -Nino Herman All Rights Reserved
כל הזכויות שמורות © לנינו הרמן.
אין להעתיק או להפיץ תמונה, תמונות או קטעים מתמונה בשום צורה ובשום אמצעי, לרבות אמצעי אלקטרוני או טכני, ללא אישור בכתב מנינו הרמן. שימוש בתצלומים, העתקת כתוב, סיפורים או רשימות בכל צורה ואופן ובכל אמצעי כפופה לקבלת אישור מהכותב או מבעלי הזכויות.

All images in Nino herman Blog except where noted, are the exclusive property of Nino Herman and are protected under international copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of the author. If you wish to use any of the images in this Blog, please contact Nino Herman email: Ninoherman@gmail.com